21 Eylül 2011 Çarşamba

Soğuk Mozaik Pasta



بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِن ذُرِّيَّتِنَا أُمَّةً مُّسْلِمَةً لَّكَ وَأَرِنَا مَنَاسِكَنَا

                                 وَتُبْ عَلَيْنَآ إِنَّكَ أَنتَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ

Bismillahirrahmanirrahim;

"- Ey Rabbimiz, Bizi sana boyun eğenlerden kıl, neslimizden de sana itaat eden bir ümmet çıkar, bize ibadet usullerini göster, tövbemizi kabul et; zira, tövbeleri çokça kabul eden, çok merhametli olan ancak sensin." (Bakara: 128)


                         
                                                                           ~~~oOo~~~

                                                                           
                    
   
          

                                         
Merhaba:)

  Okulların açılmasıyla düzene giren hayatım ve koşturmacalarla geçen günlerin ardından nihayet bilgisayarın başına oturma fırsatı buldum... Bundan sonra hayatımda kısa kısa bilgisayar molaları vererek, yoğun gündemime tam gaz devam etmem gerekecek galiba...
   Malumunuz okullar dün itibariyle açılmış bulunuyor. bizim yavrumuzun okulu ise bugün başladı ve çok çalışmamız gereken bir döneme girdik... Rabbim ilim tahsil eden bütün yavrularımıza kolaylıklar ihsan etsin,..


   Bugünkü tarifimiz özellikle okula başlayan yavrularımız için, büyük küçük herkesin beğenisini toplamış, pratikliği ile de biz hanımlardan tam not almış bir lezzet.
   Mozaik pastasını çocukluğumdan beri çok severim, hatta yaptığım ilk pastadır kendisi:) Şimdilerde farklı malzemelerle soğuk olanını yapıyorum harika oluyor. Madem hayatı paylaşmak için buradayız, e paylaşalım o zaman bu güzelliği değil mi?:)


    Malzemeler:

  1. 1 paket krem şanti ( 2 poşet )
  2. 2.5 su bardğı süt
  3. 1 paket bisküvi
  4. 1 su bardağı iri kıyılmış ceviz
  5. damla çikolata.

   Yapılışı:


  1. Bisküvilerimizi aynen mozaik pastasında olduğu gibi irili ufaklı bölüyoruz
  2. Krem şantimizi sütümüzle çırpıyoruz ( normal şanti kıvamından biraz daha sulu olmalı )
  3. Ve daha sonra, krem şantimizin içine bisküvilerle birlikte diğer malzemeleri katıp harmanlıyoruz,
  4. Kalıp halinde buzluğa koyuyoruz,
  5. Buzlukta bir gece beklettikten sonra istediğimiz şekilde servise sunuyoruz
     Bu kadar basit,
     Şifa Olsun:)))





4 yorum:

  1. Tüm yavrularımıza,eğitmenlerimize,ailelere hülasa hepimize hayırlar getirsin yeni öğretim yılımız..
    Okuldan dönen paşayı böylesine pratik ve lezzeti garanti bir pastayla ödüllendirmek iyi fikir :)
    Ellerine sağlık canım..
    Afiyet,şifa olsun inşAllah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hoşgeldin canım haneme:)
    güzel duana da 'amin', Rabbim emekleri geri çevirmesin...
    pastamız pazartesi yapıldı ertesi gün tükendi:)
    3. gün yani bugün yavrum okuldan gelir gelmez pasta aradı mutfakta:)
    her daim hazır olmalı hele de bu sıcak günlerde...
    başka tariflerde görüşmek üzere canım,
    vesselam, veddua:)

    YanıtlaSil
  3. Canım aramıza hoşgeldin :) Ne kadar mutlu oldum seni görünce bilemezsin.. İzleyicilerimde Setrinisayı görünce heyecanlandım valla :)
    Dedim evet evet bu bizim kızz...
    Öpüyorum bol bol görüşürüz inşallahhh

    YanıtlaSil
  4. amanın Nazlım gelmiş de sevindirmiş beni:)
    hoşgeldin canım,
    yaklaşık 2 yıldır bekleyen bu bloğa hayat vereyim artık dedim:)
    iyi mi ettim bilmem?Allah utandırmasın...
    sevgiler kocaman kocaman:)))

    YanıtlaSil